Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index Forum Eerste Wereldoorlog
Hét WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   WikiWiki   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen   Actieve TopicsActieve Topics 

Interview met Adriaan van Kammen

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> FEW user interview Actieve Topics
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Merlijn

BerichtGeplaatst: 21 Jan 2007 16:25    Onderwerp: Interview met Adriaan van Kammen Reageer met quote

User Adriaan van Kammen mag het spits afbijten

User naam.
Adriaan van Kammen

Echte naam.
Adriaan van Kammen

Leeftijd.
Geboren in 1963, op dit moment 43 jaren oud.

Woonplaats.
Meppel

Beroep.
Ik werk bij Neerland’s grootste ICT bedrijf en ik mag mijzelf projectleider noemen.
Wat? Oh, ’s lands grootste ICT bedrijf is KPN.

Burgerlijke staat.
Gehuwd en 3 kinderen. Een zoon van 8 en twee dochters van 5 en 2 jaar.

Hobby’s.
Ik mag graag een beetje klooien met computers en netwerken.
Ook mag ik graag mijn tijd verdoen met het Internet.
Verder doe ik nu ruim 22 jaar aan parachute springen.

WO1 algemeen:

Wat is je interesse voor wereldoorlog 1 en waarom?
WO1 is een zeer bepalende periode geweest voor hoe Europa er heden ten dage uitziet. Naar mijn mening is de invloed van WO1 op de huidige stand van zaken groter dan dat WO2 dat is. Complete Koningshuizen zijn verdwenen, Keizerrijken in het niets opgelost, denk ook aan de Russische Revolutie. Opdeling van De Balkan enz.

Hoelang ben je al geďnteresseerd in wo1?
Achteraf gezien al heel lang, alleen kwam het nooit uit de verf. Het moment was er nog niet. De vlam sloeg pas echt in de pan toen ik in Zuid België op vakantie was. Nog geen anderhalf uur van Verdun. Daar wou ik altijd al eens naar toe en toen kon het ineens.

Hoe ben je aan WO1 gekomen?
Dat weet ik niet precies. Mijn jongste herinnering is dat ik als jochie van een jaar of 10 een boekje inkeek over WO1. Daar lagen soldaten in de blubber. Dat was raar want dat was niet stoer. Verder denk ik dat het internet een enorme invloed heeft op de hedendaagse populariteit van WO1. Dat geldt overigens ook voor heel veel andere ‘ongerepte’ onderwerpen. De site van Peter vond ik erg inspirerend. Ik heb het boek Velden van Weleer met graagte gelezen. En ja ik weet dat daar een aantal onvolkomenheden in staan.

Wat vind je het meest fascinerende aan WO1?
Het gewone leven van de gewone front soldaat. Daaronder vallen ook de onderofficieren en de officieren die mee vochten. Dat moet een hel zijn geweest. Het boek van Andriessen over Karl Heller is een zeer indrukwekkend boek. Een absolute aanrader voor mensen die willen weten hoe het er aan toe ging. Hellers nuchtere beschrijving van zijn belevenissen zijn bij vlagen adem benemend.

Verzamel je ook rond WO1 (militaria, boeken etc.), speel je games, modelbouw?
Ik ben geen verzamelaar. Uiteraard heb ik een aantal souvenirs, dingetjes die ik zo op kon pakken. Zelf dingen vinden vind ik leuk. Ruilen of zaken kopen zijn niet aan mij besteed. Boeken lees ik regelmatig maar ook daarin ben ik geen verzamelaar. Bij elkaar heb ik toch wel een 12 tal (jawel!) boeken. Gamen op de PC vind ik erg leuk. Doe ik tegenwoordig vaak met mijn zoon van 8 jaar. Niet specifiek WO1, maar wel vaak shooters. Overigens tegen hem alleen maar met relatief onschuldige spellen alla Star Wars. Geen bloed enzo. Modelbouw heb ik als joch erg veel gedaan. Samen met mijn zoon onlangs een Joint Strike Fighter gebouwd. Inderdaad niet echt een WO1 model.

Welke gebeurtenis uit WO1 spreekt jou het meeste aan en waarom?
Het eerste dat in mij opkomt zijn de gebeurtenissen rond Verdun. De meeste ‘niet kenners’ hebben daar nog wel eens van gehoord. Ook de slagen rond Ieper vind ik interessant. Eigenlijk vind ik alle gebeurtenissen rond het Westfront wel erg lezenswaardig. Voor wat betreft de rol van Nederland vind ik het vraagstuk en de gebeurtenissen rond het asiel van de Keizer erg interessant. Gelukkig heb ik het scriptie van rolffie61 mogen lezen. Dat was me een heisa toendertijd. Erg leuk om je daarin te verdiepen.

Heb je een mooi verhaal/anekdote o.i.d die je zelf hebt meegemaakt m.b.t. WO1
Nou, een keer met mijn broer nabij Verdun hebben we een aantal Duitse handgranaten gevonden. Deze hadden we bij elkaar gelegd voor een foto. Toen hij even niet keek blies ik er een dikke wolk sigarenrook tussen. En ik riep: HE, DEZE BEGINT TE BRANDEN! Ik heb hem nog nooit zo hard zien lopen! Ha ha ha.

Over welke WO1 onderwerp wil je (het komende jaar) meer te weten komen?
Ik zou graag een keer in het Argonner Wald rond kijken. Het liefst met een goede gids. Maar er is nog zoveel te zien overal.

Bezoek je wel eens het front en zo ja waar dan en wat is je favoriete deel van het voormalig front?
Jazeker! Daar heb ik verschillende foto topics over geplaatst. Verdun vind ik tot nu toe het mooist omdat alles daar nog zo tastbaar is. Overigens zou ik het liefst een 3 maanden durende reis maken langs het Westfront. Gewoon beginnen aan de kust van België en eindigen bij Straatsburg. Waarschijnlijk kan dat pas als ik gepensioneerd ben.

Over FEW:

Hoe ben je op FEW terecht gekomen?
Via Google, toen ik op zoek was naar een onderwerp. Ik verbaasde mij er over dat ik FEW niet eerder ontdekt had. Het bestond toen al een jaar.

Wat is je favoriete stukje van FEW?
Normaliter lees ik altijd alles. Nu het forum zo gegroeid is kan dat niet meer. Je moet nu keuzes maken. Boten en in mindere mate vliegtuigen vind ik niet zo interessant. De foto’s die Frans van de Diggers altijd plaatst mag ik erg graag zien. Helaas doen ze dat momenteel niet meer regelmatig. Ik snap dat wel hoor, vanwege het dit jaar uit te brengen boek.

Hoe bevallen de crewleden je?
Oei, glad ijs. Nee zonder gein: Ik vind echt dat de crew heel erg goed werk doet. Op dit forum heerst een soort gemoedelijkheid. Men laat elkaar in zijn waarde. Natuurlijk wordt er soms gebekvecht. Je hoeft het ook niet altijd met elkaar eens te zijn. De mix tussen Hollanders en Vlamingen is erg goed. Ook vind ik het opvallend dat mensen die niet veel weten over WO1, op een normale manier worden behandeld door de mensen die wel erg veel weten. Er is een hele vlakke hiërarchie. Dat zegt veel over de positieve grondhouding van zowel de leden als de crew.

Hoe zie je het forum?
Tegenwoordig op een 17” laptop met een resolutie van 1440x900.

Wat vind je van de forum-meetings?
In 1 woord geweldig. Ben nu op twee meetings geweest en ik kan het iedereen aanraden. Het is erg leuk om van die dwazen te ontmoeten. Ze zijn allemaal een beetje gek. Ze hebben allemaal interessante verhalen en zijn allemaal ook in jou geďnteresseerd. Wat wil je nog meer.

Zijn er dingen/activiteiten die FEW volgens jou zou moeten doen maar nog niet doet? En wat doen FEW wel wat niet moet?
Mhh, het leuke van dit nog jonge forum is dat de leden en de crew erg enthousiast zijn en er steeds nieuwe en verrassende dingen worden verzonnen. Bijvoorbeeld dit interview is ook weer zo’n goed idee. Ik laat me gewoon verrassen en heb niet direct een punt van positieve of negatieve aard.

Welke inhoud mis je?
Zie vorige vraag.

Welke inhoud kan je gestolen worden?
Waar ik problemen mee heb is het algemene topic. Hier worden soms onderwerpen geplaatst die niks met WO1 te maken hebben. Vaak politiek of religieus geladen onderwerpen die inspelen op onderbuik gevoelens. Ik reageer of post daar ook zelden. Het hoeft van mij niet te verdwijnen als de mensen maar berichten plaatsen die tenminste nog enige indirecte relatie hebben met WO1.

Zijn er dingen die verbetert kunnen worden?
Daar kan ik kort over zijn: De forum software. Die is erg hard aan vervanging toe. Dit forum is dusdanig uit zijn jasje gegroeid dat het niet meer toe kan met de phpBB software. Maar ik weet dat dit zeer binnenkort gaat gebeuren.

Hoe zie je eigen rol bij het forum en zijn er nog dingen die je Bijv. op het gebied van Wiki, voor het forum betekenen?
Nou, ondanks dat ik regelmatig op dit forum zit voel ik mezelf nog steeds een beginner. Zelf heb ik altijd veel gehad aan foto verslagen van anderen. Ik hoop dat de lezers mijn eigen foto verslagen kunnen waarderen. Zo nu en dan voel ik mij verplicht om enige genuanceerde opmerkingen te plaatsen wanneer een discussie wel erg scherp uitpakt.
Wannabee Mod? Ha ha.

Wat is het beste topic dat je zelf hebt geopend?
Dat is het topic over het enorme gat bij de KronPrinz Tunnel. Daar waar men op zoek was naar de Noordelijke ingang. Een topic met een begin, een midden en een eind. Ik ben allen nog erg benieuwd wat er met de Adelaar gebeurt is.

Wat is jouw favoriete topic in het algemeen?
Een echt favoriet topic heb ik niet. Ik open FEW altijd op recente topics. Daaruit maak ik een selectie van wat me op dat moment interesseert. Dat kan van alles zijn.

Met welke FEW-er zou je een dag op pad willen?
Met Tom en Peter naar Verdun.
Met Merlijn naar de Somme.
Met Regulus1 op bunkertocht.
Met Richard naar Verdun.
Met Roma langs de IJzer.
Met Yvonne de kroeg in.
Met Patrick naar de Westhoek.
Met Frans naar de Diggers.
Met X naar Y.
Verzin zelf iets.

Hoe moet volgens jou het forum er over vijf jaar uit zien?
Waarschijnlijk rond de 6000 users, te ontvangen op onze opvouwbare papier dunne forumkrant. Directe conversatie met users via spraak, onbeperkte film en beeld mogelijkheden. Kan ook over 10 jaar zijn hoor……

Buiten FEW:

Wat is je beroep?
Ik werk bij Neerland’s grootste ICT bedrijf en ik mag mijzelf projectleider noemen.
Wat? Oh, ’s lands grootste ICT bedrijf is KPN.

Heb je naast WO1 nog meer hobby's?
Ik mag graag een beetje klooien met computers en netwerken.
Ook mag ik graag mijn tijd verdoen met het Internet.
Verder doe ik nu ruim 22 jaar aan parachute springen.

Wat is de laatste cd/DVD of boek die je hebt gekocht?
Laatste DVD is een WO1 DVD van de BBC. The Great War.

Wat was je allertofste vakantie?
Ik geniet van veel dingen. De trips naar Verdun samen met mijn broer zijn geweldig. We lachen ons helemaal slap als we op pad zijn. Mijn laatste trip samen met mijn oom was ook erg leuk. Eind vorig jaar rond Oud en Nieuw met mijn gezin in een huisje gezeten op zo’n vakantie park. Heerlijk, elke dag zwemmen en wandelen. Lekker tijd voor elkaar hebben. Perfect.

Wat doe jij aan een beter milieu?
Niets in het bijzonder. De gewone dingen. Afval scheiden, waterkraan niet laten lopen tijdens het tandenpoetsen, batterijen apart weggooien, stiekum een beetje wasverzachter gebruiken, de kat uitsluitend in het donker knijpen, dat soort dingen.

Wat is je grootste ondeugd?
A dirty mind is a joy forever!

Wat is de beste plek om te wonen?
Daar waar je je thuis voelt.

Tenslotte: wat wil je de wereld nog vertellen? Dit is je kans.
Leer van de geschiedenis.

Adriaan met zijn gezin.

Adriaan zijn andere hobby parachute springen.
Hij is de gene links onderin met het geheel blauwe pak.

Laatst aangepast door Merlijn op 21 Jan 2007 22:28, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Lingekopf
Bismarck

BerichtGeplaatst: 21 Jan 2007 18:01    Onderwerp: Reageer met quote

Leuk interview met Adriaan! Ik mocht hem onlangs ontmoeten en dat was heel plezierig. Maar even een logistiek vraagje aan Merlijn:

Je bent van plan maandelijks een interview te publiceren. Dit forum telt al meer dan 1100 leden en er komen er meerdere per maand bij. Met de door jou voorziene frequentie loop je dus bij voorbaat al achter! Natuurlijk komt niet iedereen voor het voetlicht, maar alleen voor de bezoekers van de nieuwjaarsbijeenkomst zou je al jaren nodig hebben! Wink
Ik geef in overweging om het tempo op te voeren tot twee per week. Dan kun je het in elk geval bijhouden...

Otto von Bismarck, 1869
Naar boven
Merlijn

BerichtGeplaatst: 21 Jan 2007 18:10    Onderwerp: Reageer met quote

Het is ook niet de bedoeling om alle users van het forum te interviewen dat is inderdaad geen doen.

Gewoon elke maand een user in het voet licht te zetten.
Naar boven
Roma

BerichtGeplaatst: 21 Jan 2007 18:48    Onderwerp: Reageer met quote

Mooi interview van Adriaan. Ook ik mocht deze aardige heer ontmoeten in Breda. Mooie familie trouwens.

@Merlijn,

Je vraag naar het beroep komt wel twee maal voor. Wink
Naar boven
Merlijn

BerichtGeplaatst: 21 Jan 2007 18:49    Onderwerp: Reageer met quote

Ja zie ik
Wink
Naar boven
Yvonne
Admin

BerichtGeplaatst: 21 Jan 2007 19:34    Onderwerp: Reageer met quote

Heel erg leuk interview dit, bedankt Merlijn en Adriaan.

https://twitter.com/ForumWO1
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
patten

BerichtGeplaatst: 21 Jan 2007 19:37    Onderwerp: Reageer met quote

mooi intervieuw van adriaan zo leer je elkaar natuurlijk heel goed kennen
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
Richard

BerichtGeplaatst: 21 Jan 2007 20:12    Onderwerp: Reageer met quote

Mooi interview inderdaad! Maar juist omdat het zo interessant is denk ik dat de verschijningsfrequentie veel te laag is.

Adriaan..., waar is Bassie eigenlijk?
Naar boven
Patrick Mestdag
Moderator

BerichtGeplaatst: 21 Jan 2007 20:16    Onderwerp: Reageer met quote

Dat dacht ik ook maar das veel werk voor Merlijn
Erg genoten van dit interview
maar wat is
ICT en KPN
Confused
op google zijn er verschillende mogelijkheden

telefonie bedrijf?
@+
Patrick
Naar boven
Gast

BerichtGeplaatst: 21 Jan 2007 21:06    Onderwerp: Reageer met quote

Patrick Mestdag @ 21 Jan 2007 20:16 schreef:
Dat dacht ik ook maar das veel werk voor Merlijn...

Dacht ik niet. Vragenlijst doormailen. Ingevuld formulier teruggemaild krijgen. Copy en paste op het forum en klaar is Kees.... Sorry klaar is Merlijn. Embarassed
Naar boven
Roma

BerichtGeplaatst: 21 Jan 2007 21:07    Onderwerp: Reageer met quote

Oei dat was ik... Kun je nu weer als gasten posten? Confused
Naar boven
Merlijn

BerichtGeplaatst: 21 Jan 2007 22:13    Onderwerp: Reageer met quote

Dat dacht ik ook maar das veel werk voor Merlijn
Erg genoten van dit interview
maar wat is
ICT en KPN
Confused
op google zijn er verschillende mogelijkheden

telefonie bedrijf?
@+
Patrick

Ja
Naar boven
Merlijn

BerichtGeplaatst: 21 Jan 2007 22:16    Onderwerp: Reageer met quote

Anonymous @ 21 Jan 2007 21:06 schreef:
Dat dacht ik ook maar das veel werk voor Merlijn...

Dacht ik niet. Vragenlijst doormailen. Ingevuld formulier teruggemaild krijgen. Copy en paste op het forum en klaar is Kees.... Sorry klaar is Merlijn. Embarassed

Nou ik wil het eigelijk persoonlijk houden als je begrijpt wat ik bedoel.

Ik zou graag het interview persoonlijk af nemen en misschien ook een foto van de persoon bij bijv. iemand die veel militaris heeft of boeken daar een foto van maken.

Tuurlijk is het mogelijk om copy past te doen maar vind ik iets on persoonlijk.

Maar di is de eerst wie weet wat er nog gaat veranderen.
Naar boven
Rifleman T. Cantlon

BerichtGeplaatst: 31 Jan 2007 12:08    Onderwerp: Re: Interview met Adriaan van Kammen Reageer met quote

Merlijn @ 21 Jan 2007 16:25 schreef:

User naam.
Adriaan van Kammen

Echte naam.
Adriaan van Kammen

Leeftijd.

Woonplaats.
Meppel

Beroep.

ja, da's inderdaad een erg persoonlijke manier van interviewen Confused
Naar boven
Merlijn

BerichtGeplaatst: 31 Jan 2007 12:12    Onderwerp: Reageer met quote

En?
Niets is verplicht als de user dat niet wilt invullen dan niet
Naar boven
Lingekopf
Bismarck

BerichtGeplaatst: 31 Jan 2007 19:16    Onderwerp: Reageer met quote

Merlijn @ 31 Jan 2007 12:12 schreef:
En?

Dat klopt. Maar Rifleman, en ik ook, hebben opgemerkt dat je verslag de vorm van een formulier heeft. Daar is niks op tegen. Integeldeel, het brengt de nodige structuur aan.
Alleen lijkt het in tegenspraak met je opmerking dat je deze interviews graag persoonlijk wilt doen in plaats van formulier sturen, knippen en plakken. Voor dat laatste zou ik trouwens alle begrip hebben, maar je wilde het nu eenmaal anders, had ik begrepen.

Otto von Bismarck, 1869
Naar boven
Merlijn

BerichtGeplaatst: 31 Jan 2007 19:18    Onderwerp: Reageer met quote

Lingekopf @ 31 Jan 2007 19:16 schreef:
Merlijn @ 31 Jan 2007 12:12 schreef:
En?

Dat klopt. Maar Rifleman, en ik ook, hebben opgemerkt dat je verslag de vorm van een formulier heeft. Daar is niks op tegen. Integeldeel, het brengt de nodige structuur aan.
Alleen lijkt het in tegenspraak met je opmerking dat je deze interviews graag persoonlijk wilt doen in plaats van formulier sturen, knippen en plakken. Voor dat laatste zou ik trouwens alle begrip hebben, maar je wilde het nu eenmaal anders, had ik begrepen.

Klopt
maar als er een beetje cotinuiteit in dit deel moet zitten gaat dat niet altijd lukken.
Maar we zijn net begonnen en ik sta altijd open voor veranderingen
Naar boven
barthas

BerichtGeplaatst: 31 Jan 2007 19:56    Onderwerp: Reageer met quote

tis een mooi initiatief van merlijn. zulke interviews zijn altijd smullen dus ik begrijp de vraag om meer heel goed. wel vind ik het vreemd dat niemand ingaat op adriaan's dirty mind Embarassed
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Rifleman T. Cantlon

BerichtGeplaatst: 31 Jan 2007 23:28    Onderwerp: Reageer met quote

Merlijn @ 31 Jan 2007 19:18 schreef:

Klopt
maar als er een beetje cotinuiteit in dit deel moet zitten gaat dat niet altijd lukken.

Mwoa, da's niet zo'n ramp Smile

maar maak dan minstens een KEUZE Smile Eerst zeg je dat je juist niet een invulformulier wilt, dat je het heel persooonlijk wilt houden, en dan kom je met zo'n verhaal van
Quote:

Naam
Adres
geaardheid
hobbies

invullen maar, en anders maar niet.

Dat wekt op z'n minst bevreemding, kennelijk niet alleen bij mij Wink
Naar boven
Richard

BerichtGeplaatst: 01 Feb 2007 2:29    Onderwerp: Reageer met quote

Rifleman T. Cantlon @ 31 Jan 2007 23:28 schreef:
Merlijn @ 31 Jan 2007 19:18 schreef:

Klopt

Mwoa, da's niet zo'n ramp Smile

maar maak dan minstens een KEUZE Smile Eerst zeg je dat je juist niet een invulformulier wilt, dat je het heel persooonlijk wilt houden, en dan kom je met zo'n verhaal van
Quote:

Naam
Adres
geaardheid
hobbies

invullen maar, en anders maar niet.

Dat wekt op z'n minst bevreemding, kennelijk niet alleen bij mij Wink

Geniet nou gewoon van die interviews, na het invullen heeft Merlijn heus nog wel contact met zijn slachtoffer om e.e.a. een persoonlijk tintje te geven. Voor mij werkt het in ieder geval verhelderend. zo had ik bij de usernaam Kleine Vuurkruiser een heel ander idee van de man achter deze nick. Prima initiatief!
Naar boven
Merlijn

BerichtGeplaatst: 01 Feb 2007 8:25    Onderwerp: Reageer met quote

Zucht Neutral

We hebben als crew er over gehad dat we aan alle users de zelfde vragen stellen.
Dit is volgens ons het leuke van het geheel.

Maar goed je kan het ook zelf uit proberen he. Wink
Naar boven
Merlijn

BerichtGeplaatst: 01 Feb 2007 8:27    Onderwerp: Reageer met quote

Dank je Richard wij zijn er ook tevrede mee.
Naar boven
Yvonne
Admin

BerichtGeplaatst: 01 Feb 2007 8:56    Onderwerp: Re: Interview met Adriaan van Kammen Reageer met quote

Rifleman T. Cantlon @ 31 Jan 2007 12:08 schreef:
Merlijn @ 21 Jan 2007 16:25 schreef:

User naam.
Adriaan van Kammen

Echte naam.
Adriaan van Kammen

Leeftijd.

Woonplaats.
Meppel

Beroep.

ja, da's inderdaad een erg persoonlijke manier van interviewen Confused

Slakken, zout, niet piepen maar genieten Smile

https://twitter.com/ForumWO1
Naar boven
goofychicken

BerichtGeplaatst: 02 Feb 2007 11:08    Onderwerp: Reageer met quote

[quote="Richard @ 01 Feb 2007 2:29"]
Rifleman T. Cantlon @ 31 Jan 2007 23:28 schreef:
Voor mij werkt het in ieder geval verhelderend. zo had ik bij de usernaam Kleine Vuurkruiser een heel ander idee van de man achter deze nick. Prima initiatief!

Surprised had ik ook!! verassend allemaal Smile

Merlijn @ 01 Feb 2007 8:25 schreef:
Zucht Neutral

We hebben als crew er over gehad dat we aan alle users de zelfde vragen stellen.
Dit is volgens ons het leuke van het geheel.

Maar goed je kan het ook zelf uit proberen he. Wink

u hoeft niet zo te zuchten Smile je heb er altijd miepers tussen Smile geweldig idee!
en zelfde vragen geeft gewoon beter overzicht!
mischien een ideetje aandragen?
als mensen na het lezen van het interview meer vragen hebben (ook nieuwe vragen die nog niet in het interview stonden maar ze wel nieuwsgierig naar zijn) kunnen ze die erna mischien als een reactie invoeren? zo kan men een forum lid helemaal uithoren Smile

was maar een ideetje Smile verder leuk die interviews Smile
gvdbor

BerichtGeplaatst: 02 Feb 2007 11:32    Onderwerp: Reageer met quote

Ik vind het ook prima zo en weet dat hoe je het ook doet er altijd mensen zullen die het anders willen of beter menen te weten.

Maakt niet uit.

In het interview wordt de vraag gesteld:

Wat wil je de wereld nog vertellen, dit is je kans.

Op die plek kan dus iemand nog juist dat persoonlijke stukje kwijt. Oftewel er is reeds in voorzien.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> FEW user interview Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: