Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index Forum Eerste Wereldoorlog
Hét WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   WikiWiki   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen   Actieve TopicsActieve Topics 

Rustige camping rond Antwerpen?

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Hotels, restaurants, café's Actieve Topics
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Folkert

BerichtGeplaatst: 27 Jul 2006 18:30    Onderwerp: Rustige camping rond Antwerpen? Reageer met quote

Beste WOI-enthousiasten,

Dit jaar ga ik naar de forten rond Antwerpen. Graag wil ik met mijn (al wat oudere) vader kamperen op een rustige (eventueel 'groene') camping in de buurt van Antwerpen. Echter: moeilijk te vinden.

Heeft iemand suggesties of aanbevelingen?

Alvast bedankt!

Folkert.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Paul Siemons

BerichtGeplaatst: 28 Jul 2006 17:36    Onderwerp: Reageer met quote

Folkert, misschien kan ik je hier mee helpen, op een "boogscheut"van of eigenlijk zo goed als tussen de forten:

http://www.sint-annastrand.be/insite/index.htm

Mvg,

Paul Siemons
Naar boven
Folkert

BerichtGeplaatst: 28 Jul 2006 18:52    Onderwerp: Bedankt Paul Reageer met quote

Beste Paul,

Bedankt voor je reactie. Ik heb echter besloten om dit jaar naar Arnhem en omgeving te gaan en mij te weiden aan WOII en de Slag om Arnhem. Ik wil namelijk vijf dagen weg met mijn Pa en alleen de forten Liezele en Breendonck zijn te bezichtigen. Is wat weinig voor 5 dagen. Ga ik liever naar Arnhem om de vele musea en Traditiekamers te bekijken. Geeft me wat meer dagen om te vullen.

Nogmaals hartelijk dank. Wellicht probeer ik het volgend jaar opnieuw in de omgeving van Antwerpen.

Beste groet,

Folkert.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Hotels, restaurants, café's Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: