Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index Forum Eerste Wereldoorlog
Hťt WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   WikiWiki   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privť berichten te bekijkenLog in om je privť berichten te bekijken   InloggenInloggen   Actieve TopicsActieve Topics 

Militair dossier

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Oproepen Actieve Topics
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
RVaneerdewegh

BerichtGeplaatst: 15 Aug 2018 11:14    Onderwerp: Militair dossier Reageer met quote

Vroeger deed ik al eens een navraag voor een militair dossier maar kreeg een negatief antwoord. Nu, op een vraag om verklaring van afkortingen op een fiche van Dienst Oorlogsgraven, kreeg ik een steekkaart opgestuurd, van de sectie "Classified Archives", blok 15, KKE in Evere. Maar ook niet meer. Bestaat er dan toch een dossier? Wat betekent die afdeling?
En...vroeger kon men, op afspraak, ter plaatse een opgevraagd dossier inkijken. Nu kreeg ik eerst een mail dat de wachttijd momenteel 2 ŗ 3 weken is, en 1,5 uur later de dossiers in pdf opgestuurd! Alleen: ik weet dus niet zeker of het om de gehele dossiers ging (6 en 11 pagina's leken mij wat dun). Zijn die bezoeken afgeschaft?
PS: steekkaart kreeg ik na 2,5 maand, meeste tel.nrs. op internet zijn niet meer in gebruik, bij 0800-nr werd ik telkens afgesloten, bij meegestuurde tel.nrs. word niet opgenomen. Dus rechtstreeks contact opnemen lijkt een probleem.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Oproepen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: