Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index Forum Eerste Wereldoorlog
Hét WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   WikiWiki   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen   Actieve TopicsActieve Topics 

10 en 11 september moet je in Romagne zijn

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Musea en tips Actieve Topics
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
barthas

BerichtGeplaatst: 06 Jul 2016 19:01    Onderwerp: 10 en 11 september moet je in Romagne zijn Reageer met quote

Een paar maanden geleden is de stichting Vrienden van Romagne opgericht om het museum van Jean-Paul de Vries te ondersteunen. Er zijn al een paar mooie zaken gerealiseerd. Een nieuw initiatief is het weekend dat hieronder beschreven wordt. U is allen welkom! Niet te lang wachten, want er zijn niet zo heel veel plaatsen.
Meer informatie over de stichting is te vinden op de facebookpagina Vrienden van Romagne 14-18 en binnenkort ook op een gloednieuwe site.

Voorstelling ‘Buiten Schot’ in Romagne

Noteer het weekend van 10 en 11 september 2016 vast in uw agenda. Dan geeft meester-verteller Diederik van Vleuten een speciale voorstelling van zijn zeer succesvolle theaterprogramma ‘Buiten Schot ‘ in museum Romagne.

Het programma ziet er als volgt uit:

Zaterdagmiddag
• ontvangst met een welkomstdrankje
• rondleiding door het museum door conservator Jean-Paul de Vries
• diner 14-18
• voorstelling ‘Buiten Schot’
• nazit met drankje met Diederik van Vleuten

Zondag
• wandelontdekkingstocht in de omgeving van Romagne met Jean-Paul de Vries als gids
• luxe brunch

Dit weekend is een initiatief van de stichting Vrienden van Romagne.
Uw bijdrage voor deze bijzondere dagen bedraagt € 75,- per persoon.
De gehele opbrengst is bestemd voor museum Romagne 14-18.
Het aantal plaatsen is beperkt. U kunt nu al voorintekenen door een mail te sturen naar vriendenvanromagne@gmail.com onder vermelding van uw naam en het aantal personen.
Donateurs van de stichting ‘VriendenvanRomagne’ hebben voorrang.
Alvast dank voor het delen van dit bericht.
Magneet

BerichtGeplaatst: 09 Jul 2016 16:54    Onderwerp: Reageer met quote

Ik baal want ik kan niet Mad technisch gezien wel maar zaterdag ervoor kom ik terug van een week Vegas zonder vrouw en kids dus zonder een echtscheiding kom ik er niet mee weg)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
barthas

BerichtGeplaatst: 11 Jul 2016 19:48    Onderwerp: Reageer met quote

Dat is jammer. Maar een scheiding wil de stichting niet op haar geweten hebben. Maar houd moed: er komen meer van dit soort initiatieven.
Magneet

BerichtGeplaatst: 14 Jul 2016 18:58    Onderwerp: Reageer met quote

Dat verwacht ik wel, ik was er afgelopen November ook bij in Romagne, heb Diederik zelfs nog mijn dvd van Buiten Schot laten signeren. En heerlijk zitten praten met Bob Latten en Hans Andriessen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Musea en tips Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: