Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index Forum Eerste Wereldoorlog
Hťt WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   WikiWiki   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privť berichten te bekijkenLog in om je privť berichten te bekijken   InloggenInloggen   Actieve TopicsActieve Topics 

Vimy, etc

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Overige oorlogstonelen in Frankrijk Actieve Topics
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Ragnar

BerichtGeplaatst: 01 Mei 2016 19:39    Onderwerp: Vimy, etc Reageer met quote

Hallo

Binnenkort gaan we nog eens het klassieke Vimy Ridge bezoeken, en de Notre Dame de Lorette...

Maar mijn vraag is, waar zijn er daar nog verborgen pareltjes die een must visit zijn? Ik vraag jullie deskundige hulp in om er een leuke dag van te maken!

Groetjes
Ragnar
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht
derwisj

BerichtGeplaatst: 02 Mei 2016 16:57    Onderwerp: Reageer met quote

Op de Grote Baan tussen notre dame en arras,als je voorbij het museum rijdt, juist over het volgende kruispunt enkele honderden meters verder, had je vroeger een ondergrondse schuilplaats waar een amateur archeoloog alles opgegraven had, en hij nam je mee op bezoeken, maar die kerel schijnt te oud/overleden te zijn, en ik had ooit gehoord dat de gemeente dat ging overnemen, maar weet niet in hoeverre het nog te bezoeken is...was wel enorm interessant, en die kerel kon vertellen..;
pascal
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Overige oorlogstonelen in Frankrijk Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: