Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index Forum Eerste Wereldoorlog
Hťt WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   WikiWiki   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privť berichten te bekijkenLog in om je privť berichten te bekijken   InloggenInloggen   Actieve TopicsActieve Topics 

HŰp. Milt. Faverges Haute Savoie - France

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Medische verzorging Actieve Topics
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Rodger

BerichtGeplaatst: 17 Okt 2014 15:14    Onderwerp: HŰp. Milt. Faverges Haute Savoie - France Reageer met quote

Ik heb een vraag aangaan de Eerste Wereldoorlog t.t.z. over eventuele bestaande naamlijsten van Belgische gekwetste soldaten (Niet de overleden soldaten ! ) alleen diegene die verzorgd werden in Frankrijk en weerkeerden.

Mijn grootvader Alexis Honoratis De Laet was bij de Artillerie en werd verschillende keren gekwetst en verzorgd in Frankrijk.
Mijn vraag is nu of er naamlijsten bestaan van soldaten die verzorgd werden in:
Le Chateau
te Faverges - Haute Savoie in Frankrijk,

ik meen dat daar in het Hop. Milit. Faverges van 15/11/1917 tot 10/07/1919 ongeveer 324 Belgische soldaten verzorgd werden.

Kan U mij op ťťn of andere manier behulpzaam zijn ?
Dank bij voorbaat, Roger de Laet
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Medische verzorging Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: