Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index Forum Eerste Wereldoorlog
Hťt WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   WikiWiki   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privť berichten te bekijkenLog in om je privť berichten te bekijken   InloggenInloggen   Actieve TopicsActieve Topics 

Thierville-sur-Meuse

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Verdun Actieve Topics
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
barthas

BerichtGeplaatst: 30 Aug 2014 10:46    Onderwerp: Thierville-sur-Meuse Reageer met quote

Is er wellicht iemand die iets weet van de oorlogsgeschiedenis van het plaatsje Thierville-sur-Meuse, niet ver van Verdun? Ik weet dat er een grote kazerne staat, maar over wat er gedurende 14-18 gebeurde is er verdomd weinig te vinden. Dezelfde vraag heb ik voor Forges-sur-Meuse, ook al zo'n gehucht niet ver van Verdun.
mennohj

BerichtGeplaatst: 05 Sep 2014 11:06    Onderwerp: Reageer met quote

Wat betrft Forges,misschien via duitse sites?Zal 'ns zoeken wat ik erover vinden kanden,vlgns mij valt er eea te vinden in de boeken van Markus Klauer
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht
mennohj

BerichtGeplaatst: 05 Sep 2014 11:06    Onderwerp: Reageer met quote

Wat betrft Forges,misschien via duitse sites?Zal 'ns zoeken wat ik erover vinden kanden,vlgns mij valt er eea te vinden in de boeken van Markus Klauer
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Verdun Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: