Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index Forum Eerste Wereldoorlog
Hťt WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   WikiWiki   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privť berichten te bekijkenLog in om je privť berichten te bekijken   InloggenInloggen   Actieve TopicsActieve Topics 

Commentaar inzendingen mei - oktober 2009

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> De Vitrine: jaarlijkse wedstrijd Actieve Topics
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Wienne

BerichtGeplaatst: 05 Mei 2009 21:29    Onderwerp: Commentaar inzendingen mei - oktober 2009 Reageer met quote

Aangezien ik nog geen 'comment-topic' kon vinden, heb ik er dus zelf maar eentje gestart! Smile

Allereerst hartelijk bedankt iedereen om mij als eerste winnaar te kiezen...
Eerlijk gezegd ben ik niet zo'n wedstrijd of competitief type en heb eerder meegedaan om het initiatief te ondersteunen. Maar het doet toch deugd! Smile

Om terug te komen op de huidige wedstrijd: Awel Mercatus: I humbly bow for you, o master!
Mooi, mooi, mooi!
Daaraan zie je dat die oude Airfix kits nog mooie stukken kunnen opleveren met een beetje TLC!
Ik weet niet wat er nog komt van modellen, maar je hebt de lat hoog gelegd!

Mooie, toepasselijke keuze voor de achtergrond trouwens! Alleen jammer dat de laatste paar foto's niet 100% scherp zijn. Maar ja het is een modelwedstrijd en geen (technische) foto wedstrijd!

Wienne

Wienne's site
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht Bekijk de homepage
derwisj

BerichtGeplaatst: 24 Mei 2009 14:17    Onderwerp: Reageer met quote

Ziet er toch goed uit, sniper? Ik heb de junkers j1 in 1/48 liggen...maar heb jij die decals er goed opgekregen? Ik heb in een modelbouwblad gelezen dat de decals van de 1/48 zo moeilijk hechten...
pascal
Fritz Kempf
Ere WikiMusketier

BerichtGeplaatst: 24 Mei 2009 14:20    Onderwerp: Reageer met quote

derwisj @ 24 Mei 2009 15:17 schreef:
Ziet er toch goed uit, sniper? Ik heb de junkers j1 in 1/48 liggen...maar heb jij die decals er goed opgekregen? Ik heb in een modelbouwblad gelezen dat de decals van de 1/48 zo moeilijk hechten...
pascal

Ik heb wat last gehad. De eerste keer dat ik Roden gebruik. Ik gebruikte meestal Tamya en dit is wat beter. Bovendien vind ik dat Roden decals zichtbaarder zijn dan Tamya. Als ik modelbouw vergelijk.

Ypres Salient on Pictures
Discover the Salient - Meet the men

FHSW Wikia
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
derwisj

BerichtGeplaatst: 24 Mei 2009 15:27    Onderwerp: Reageer met quote

Je moet bij domino eens vragen naar microscale decal set en decal sol...dat zijn twee producten om decals beter aan te brengen...set is om beter te hechten en sol om de decal wat zachter te maken zodat hij beter over oneffendheden, zoals de ribbels in dit model gaat...er zijn natuurlijk ook nog andere soortgelijke producten...
pascal
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> De Vitrine: jaarlijkse wedstrijd Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: