Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index Forum Eerste Wereldoorlog
Hťt WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   WikiWiki   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privť berichten te bekijkenLog in om je privť berichten te bekijken   InloggenInloggen   Actieve TopicsActieve Topics 

Duitse Regimenten bij Verdun

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Wikimania Actieve Topics
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Limburgse Jager

BerichtGeplaatst: 29 Jan 2009 19:48    Onderwerp: Duitse Regimenten bij Verdun Reageer met quote

Ik heb de gemaakte scans van dit artikel, voorzover mogelijk, in Word gezet. Heb het naar Yvonne gemaild, geen antwoord op teruggekregen. Zou het graag gewoon hier plaatsen zodat iedereen daar gebruik van kan maken. Artikelen zijn niet van mij maar ben de naam van de auteur vergeten (5 maanden niet op het net kunnen komen). Daar waar ik niets meer van kon maken heb ik met vraagtekens aangegeven maar denk toch dat het de moeite waard is als naslag werk.

d_goedemans@hotmail.com
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Wikimania Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: