Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index Forum Eerste Wereldoorlog
Hét WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   WikiWiki   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen   Actieve TopicsActieve Topics 

Online verjaardagskalender

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Wikimania Actieve Topics
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Fritz Kempf
Ere WikiMusketier

BerichtGeplaatst: 23 Mei 2008 17:01    Onderwerp: Online verjaardagskalender Reageer met quote

Online Verjaardagskalender Forum Eerste Wereldoorlog

Op deze pagina kunnen alle verjaardagen van de forum leden geplaatst worden. Zo verkrijg men een zeer nette overzicht ipv een forum topic met enorm veel reacties. Wij vragen aan jullie om uw verjaardag als lid te plaatsen op de correcte plaats (Uw nicknaam verplicht!). Uw geboortejaar is niet verplicht. Dit kan je evt tussen haakjes plaatsen na uw nicknaam. Bijvoorbeeld: Jan (1980)

Om onze online verjaardagskalender te bezoeken, klik hier!

Bij problemen kan men altijd terrecht in onze Wikimania topic of per email aan vetje, wvanrosm of sniper snoop.

Met vriendelijke dank, het Wiki team.

Ypres Salient on Pictures
Discover the Salient - Meet the men

FHSW Wikia
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
wvanrosm

BerichtGeplaatst: 23 Mei 2008 17:40    Onderwerp: Reageer met quote

Ik begrijp niet wat een verjaardagskalender in WO1Wiki moet Sniper. WO1Wiki beoogt een encyclopedie van WO1 te zijn, niet een opsomming van figuren van wie de meeste nog nooit een letter aan WO1Wiki hebben bijgedragen. Een slecht initiatief, als je het mij vraagt.

mvg, Wim
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Matthijs

BerichtGeplaatst: 23 Mei 2008 17:52    Onderwerp: Reageer met quote

wvanrosm @ 23 Mei 2008 18:40 schreef:
Ik begrijp niet wat een verjaardagskalender in WO1Wiki moet Sniper. WO1Wiki beoogt een encyclopedie van WO1 te zijn, niet een opsomming van figuren van wie de meeste nog nooit een letter aan WO1Wiki hebben bijgedragen. Een slecht initiatief, als je het mij vraagt.

mvg, Wim

Terecht. Het forum is voor een verjaardagskalender, lijkt me.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM Naam
Fritz Kempf
Ere WikiMusketier

BerichtGeplaatst: 23 Mei 2008 17:59    Onderwerp: Reageer met quote

Ik had nochtans een suggestie gekregen van Yvonne om ene kalender te plaatsen om alle verjaardagen te kunnen plaatsen. Arneke en ik denk vetje ook hadden dit ook mogen ontvangen. tenzij ik echt verkeerd heb.

Daarbij vind ik perosonlijk een prima idee. Je wilt weten wie verjaard in een bepaalde maand. Open de pagina en zoek het op door gewoon op de bepaamde maand te klikken. In het topic van Emiel - was geen slecht idee - moet je alle posten herlezen en dan nog zou je evt een paar vinden. Ik vind het veel gemakkelijker als je gewoon een overizcht krijgt.

FHSW Wikia
Naar boven
wvanrosm

BerichtGeplaatst: 23 Mei 2008 18:37    Onderwerp: Reageer met quote

sniper snoop @ 23 Mei 2008 18:59 schreef:
Ik had nochtans een suggestie gekregen van Yvonne om ene kalender te plaatsen om alle verjaardagen te kunnen plaatsen. Arneke en ik denk vetje ook hadden dit ook mogen ontvangen. tenzij ik echt verkeerd heb.

Daarbij vind ik perosonlijk een prima idee. Je wilt weten wie verjaard in een bepaalde maand. Open de pagina en zoek het op door gewoon op de bepaamde maand te klikken. In het topic van Emiel - was geen slecht idee - moet je alle posten herlezen en dan nog zou je evt een paar vinden. Ik vind het veel gemakkelijker als je gewoon een overizcht krijgt.

Dan zul je toch iets anders moeten verzinnen Sniper, want ik beschouw WO1Wiki als een serieuze internetencyclopedie en niet als een vergaarbak van trivia. In WO1Wiki hoort zo'n lijst echt niet thuis. Mag ik nog even weten of je dat met me eens bent, dan verwijder ik hem weer.

mvg, Wim
Naar boven
Fritz Kempf
Ere WikiMusketier

BerichtGeplaatst: 23 Mei 2008 18:49    Onderwerp: Reageer met quote

In de 753 artikels van het Wiki staat slechts 1 onderwerp die niks met Wo1 te maken heeft. Voor 1 topic en het is een hele drama.

Ik bemoei er me niet meer mee hoor, is de keuze aan de andere leden. Ik had nu eens een prima idee om de leden wat gemakkelijker te maken als ze ene verjaardag willen volgen en het is blijkbaar niet ok. Yvonne blik Rolling Eyes

FHSW Wikia
Naar boven
Matthijs

BerichtGeplaatst: 23 Mei 2008 18:53    Onderwerp: Reageer met quote

sniper snoop @ 23 Mei 2008 19:49 schreef:
In de 753 artikels van het Wiki staat slechts 1 onderwerp die niks met Wo1 te maken heeft. Voor 1 topic en het is een hele drama.

Ik bemoei er me niet meer mee hoor, is de keuze aan de andere leden. Ik had nu eens een prima idee om de leden wat gemakkelijker te maken als ze ene verjaardag willen volgen en het is blijkbaar niet ok. Yvonne blik Rolling Eyes

Ik hoop niet dat je het vervelend vind dat ik me er mee bemoei, ben geen moderator ofzo. Maar is het geen idee om in het FEW Forum Index een verjaardagsoverzicht te maken?? Dan blijft het Wiki puur voor WO1 informatie (waar ook niet-leden veel gebruik van maken) en is de verjaardagslijst meer voor de 'insiders'. Het is maar een suggestie... Laughing
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM Naam
Fritz Kempf
Ere WikiMusketier

BerichtGeplaatst: 23 Mei 2008 18:55    Onderwerp: Reageer met quote

Een overzicht die door ene paar man altijd bij geplaatst moet worden terwijl de andere leden zich zelf junnen toevoegen en evt het wiki meer waarderen voor zijn zeer gemakkelijke gebruik.

Van mij moogt die weg maar ik wil dat je alle leden eruit wist en de titel wijzigd naar Kalender. Mss gebruiken als overizcht van alle slagen. als iedereen iets bijplaats, dan kan hij snel vol geraken.

FHSW Wikia
Naar boven
wvanrosm

BerichtGeplaatst: 23 Mei 2008 19:19    Onderwerp: Reageer met quote

sniper snoop @ 23 Mei 2008 19:55 schreef:
Een overzicht die door ene paar man altijd bij geplaatst moet worden terwijl de andere leden zich zelf junnen toevoegen en evt het wiki meer waarderen voor zijn zeer gemakkelijke gebruik.

Van mij moogt die weg maar ik wil dat je alle leden eruit wist en de titel wijzigd naar Kalender. Mss gebruiken als overizcht van alle slagen. als iedereen iets bijplaats, dan kan hij snel vol geraken.

Dat is niet nodig Sniper, aangezien in het overzicht "Episodes" onder de jaren 1914-1918 al een dergelijke opsomming voorkomt. Je lijst ga ik verwijderen. Overigens vind ik de suggestie van Matthijs zo gek nog niet. Misschien kun je eens informeren bij degenen die er over gaan, of dat technisch te realiseren valt?

mvg, Wim
Naar boven
Fritz Kempf
Ere WikiMusketier

BerichtGeplaatst: 23 Mei 2008 19:20    Onderwerp: Reageer met quote

Daar zal ik niet aan beginnen. Ik denk dat de moderators van Emiel zijn topic best hier een oplossing kunnen vinden.

FHSW Wikia
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Wikimania Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: