Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index Forum Eerste Wereldoorlog
Hét WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   WikiWiki   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen   Actieve TopicsActieve Topics 

Reisgenoten gezocht: uitleg

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Reisgenoten gezocht Actieve Topics
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Pegoud
Moderator

BerichtGeplaatst: 30 Sep 2016 20:16    Onderwerp: Reisgenoten gezocht: uitleg Reageer met quote

Veel forummers weten wel gezelschap te vinden voor hun reizen naar WOI-locaties. Voor diegenen die dat lastiger vinden of die wel eens met een groter, ander of gelijkgestemd gezelschap op pad willen, hebben we dit topic geopend.
De bedoeling is om hieronder een nieuw topic te openen als je een reis wilt plannen en daarvoor reisgenoten zoekt. Zet in de headline vooral wanneer en waarheen je wilt gaan, geďnteresseerden kunnen dan in hetzelfde topic reageren en zo kun je je groepsreis plannen.
Ook in dit topic gelden de gebruikelijke forumregels: respecteer elkaar, blijf on topic en vooral: heel veel plezier! poppy

Gr P
coltroep

BerichtGeplaatst: 30 Sep 2016 20:31    Onderwerp: Reageer met quote

tof initiatief Smile poppy Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Karijn

BerichtGeplaatst: 10 Okt 2016 20:14    Onderwerp: Reageer met quote

Inderdaad!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Pegoud
Moderator

BerichtGeplaatst: 12 Feb 2017 18:21    Onderwerp: Reageer met quote

Heeft iemand hier behoefte aan, jongens? Het is geen must hoor. Als er geen animo voor is, dan gooien we een slot op dit topic.

Gr P
Linkert

BerichtGeplaatst: 13 Feb 2017 18:59    Onderwerp: Reageer met quote

Ik vind het op zich wel interessant, maar ik twijfel of ik er gebruik van zal maken. Als ik zelf op trip ga, ben ik liefst op mezelf om dingen te ontdekken in combinatie met de rust en de natuur.

Langs de andere kant, als iemand een erg interessant voorstel doet, zou ik (mits tijd en mogelijkheden) wel eens durven toehappen.

Maar volgens mij kan je hier ergens gewoon 1 topic van maken in een bestaand onderdeel, aangezien het tot nu toe niet erg veel succes heeft?
Pegoud
Moderator

BerichtGeplaatst: 13 Feb 2017 23:26    Onderwerp: Reageer met quote

Thnx voor je feedback, Linkert. Ik kijk het nog even aan met dit topic. Slaat het niet aan, dan zinken we hem gewoon af, is ook geen ramp.

Gr P
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Reisgenoten gezocht Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: