Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index Forum Eerste Wereldoorlog
Hťt WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   WikiWiki   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privť berichten te bekijkenLog in om je privť berichten te bekijken   InloggenInloggen   Actieve TopicsActieve Topics 

Hotel De La Paix, Albert Frankrijk

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Hotels, restaurants, cafť's Actieve Topics
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Eric '14-'18

BerichtGeplaatst: 26 Sep 2016 8:16    Onderwerp: Hotel De La Paix, Albert Frankrijk Reageer met quote

Afgelopen dagen ben ik in dit hotel wezen overnachten.
We waren met vier volwassen mannen daar terecht gekomen.
Het is geen duur hotel.
Restaurant is goed. Eten is prima, nagerecht is prima. Ook niet hotelgasten gaan daar eten. Het meisje in de bediening was alleen en had het erg druk, maar ondanks dat deed ze het uitstekend.

Ontbijt, stokbrood en croissants en verder geen ander brood gezien.
Wel heel veel muesli soorten, wat ik dan weer waardeer. Het is dus geen ontbijt waar je flink kan bodemen voordat je op pad gaat, wat ik graag heb aangezien battlefieldtours best wel loopwerk en reizen kan zijn. Maar het is verder prima verzorgd.

De slaapkamer. Vier volwassen mannen, waarvan ik met mijn krap 70 kilo de lichtste en kleinste ben.
Er waren twee losse bedden en 1 twijfelaar (!!!!!!). In dat bed moesten dus twee man in. Ikzelf en een maat van me. Dat is wel heel erg krap. Dat kan beter.
Daarbij kwam in de slaapkamer van twee losse bedden dat er onder de wasbak nog ondergoed lag van voorgaande gast.

Ik vond dat dus nogal een afknapper. Maar ja, we hoefden er alleen maar te slapen en te ontbijten en het was goedkoop en vlakbij centrum. Zes minuten lopen naar het museum.

Bij een volgende trip zou ik voor de ligging en prijstechnisch het hotel kiezen, maar dan wel met voorwaarden over bedden en schoonmaak.

Dit bovenstaande is mijn mening (met medebeleving van mijn maten). Een andere bezoeker kan een totaal andere mening hebben.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Hotels, restaurants, cafť's Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: