Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index Forum Eerste Wereldoorlog
Hťt WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   WikiWiki   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privť berichten te bekijkenLog in om je privť berichten te bekijken   InloggenInloggen   Actieve TopicsActieve Topics 

NIet zo actief...dwz op het forum

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Algemene feedback Actieve Topics
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
hsmeets

BerichtGeplaatst: 17 Feb 2016 11:52    Onderwerp: NIet zo actief...dwz op het forum Reageer met quote

Smile Hallo allemaal, ik schitter de laatste maanden door afwezigheid, maar dat wil niet zeggen dat de hobby afgekoeld is...in tegendeel zelfs, want ik heb al weer twee reisverslagen te maken Cool

Helaas slokken voornamelijk werk, maar ook een stukje prive veel van mijn tijd op, waardoor ik weinig online te vinden ben de laatste tijd en heb ik hopelijk over een paar maanden wat meer tijd .

Greets
Hans
Pegoud
Moderator

BerichtGeplaatst: 17 Feb 2016 21:08    Onderwerp: Reageer met quote

Goed om te horen, Hans. Niet dat je weinig op het forum bent maar wel dat je nog zo met je hobby bezig bent. Smile Laat maar komen, die verslagen! Wink

Gr P
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Algemene feedback Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: