Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index Forum Eerste Wereldoorlog
Hét WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   WikiWiki   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen   Actieve TopicsActieve Topics 

Interview met gvdbor (Kojak)

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> FEW user interview Actieve Topics
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Lingekopf
Bismarck

BerichtGeplaatst: 27 Apr 2008 13:54    Onderwerp: Interview met gvdbor (Kojak) Reageer met quote

User naam:

Gvdbor

Echte naam:
Gijs vd Bor

Leeftijd:
45

Beroep:
Politieman
Hobby’s:

Fotografie, DVDverzamelen, WO1, DVD maken van foto’s

WO1 algemeen.

Wat is je interesse voor wereldoorlog 1 en waarom?

In eerste instantie lag de interesse meer bij WO2. Toen ik min of meer bij toeval in Verdun terechtkwam is langzaam de interesse in WO1 geboren. Dat was in 2002. Nadien kwam we weer in Verdun terecht. We waren toen in de Ardennen op vakantie. Op de betreffende plek was niet veel te beleven waarna we verkast zijn naar Verdun. Op dat moment, op die plaats is het virus echt toegeslagen. Mijn persoonlijke interesse ligt het meest bij Verdun. Ik heb het gevoel dat daar in het landschap nog het meest terug te vinden is. Ik vind het interessant om te zien dat 90 jaar na dato nog zo enorm veel van deze periode in het landschap terug te vinden is. Dan bedoel ik dus de kraters in het rode vierkant bij Verdun. De loopgraven bij Bois des Caures, etc etc. Als je dan films ziet dan gaat je op zo’n plek voor je gevoel toch terug in de tijd. Dat ervaar ik ook haast zo. Toen ik met een groep collega’s laatst door de loopgraven bij Flabas liep en dat dan blijkt dat dat hele stelsel nog ongeschonden in tact is, je denkt de bomen erbij weg, dan verwacht je zo nog een Duitsers die uit zijn bunker komt. Dat is toch geweldig.

Wat vind je het meest fascinerende aan WO1?

Het feit dat je nog steeds betrekkelijk eenvoudig terug kunt stappen in de tijd. WO2 heeft dan nog wel wat restanten van bunkers en concentratiekampen (niet minder indrukwekkend begrijp me goed) maar in WO1 gebieden ervaar ik meer het echte verleden. Net zoals je dat ook kunt voelen bij Oradour sur Glane.
Of een openlucht museum, maar dan echt.

Verzamel je ook rond WO1 (militaria, boeken etc.), speel je games, modelbouw?

Niet echt. Ik heb iemand in huis die die dingen verzamelt en daar doe ik het mee.

Welke gebeurtenis uit WO1 spreekt jou het meeste aan en waarom?

De slag bij Verdun wekt bij mij toch wel de meeste fantasie op.

Heb je een mooi verhaal/anekdote o.i.d. die je zelf hebt meegemaakt m.b.t. WO1?

In 2005 bezochten we de Kaisertunnel en we kregen een Duitstalige tolk mee. Dat was prettig want Frans kan ik wel een beetje maar te gedetailleerd houdt het gauw op.
Het enige Duits wat we van hem gehoord hebben was neunzehnsiebzehn. Er was daar kennelijk iets in 1917 gebeurd. We weten nog steeds niet wat.

Over welke WO1 onderwerp wil je (het komende jaar) meer te weten komen?

Niet iets specifieks

Bezoek je wel eens het front en zo ja waar dan en wat is je favoriete deel van het voormalig front?

Regelmatig in verdun te vinden, toevalligerwijze dit jaar meerdere keren.
Ik heb een soort reisclubje opgezet. Paar weken geleden met 8 collega’s geweest, onder leiding van mezelf en mijn persoonlijke assistent. Los van het feit dat het zeer cultureel is geweest was het ook nog beregezellig. Wat vooral aardig was om te zien was dat we in de loopgraaf bij Flabas begonnen, iedereen nog wat onwennig van “is dit niet gewoon een ouwe sloot” totdat Emiel na twee minuten een clip scherpe patronen opraapte. En toen was het enthousiasme toegeslagen.

Over FEW:

Hoe ben je op FEW terecht gekomen?

Naar aanleiding van een berichtje op het WO2 forum ben ik door Yvonne daar weggetrokken en op FEW neergepoot.

Wat is je favoriete stukje van FEW?

Fotografie

Hoe bevallen de crewleden je?

Niet veel mee te doen gehad eerlijk gezegd.

Hoe zie je het forum?

Als een stuk vergaring van informatie en kennis. Daarbij stoort het me soms mateloos het oeverloze geemmer of een knoopje nou drie of vier gaatjes had en of in een film nou een broodzak van 1914 of 1916 is gebruikt terwijl dat eigenlijk niet kan omdat de film een periode behandeld uit 1915.
Begrijpt u wat ik bedoel. Ik zie meer in de grote lijn dan op mierengeneuk.
Lijkt erg negatief maar ik weet zeker dat het mensen stoort als ze menen een mooie film gezien te hebben die vervolgens helemaal afgezeken wordt omdat op een enkele detail de hele film niet zou kloppen.

Wat vind je van de forum-meetings?

Ik ben er niet bij veel geweest. De laatste was de nieuwjaarsmeet. Hoewel het zeker niet ongezellig was, was ik blij dat ik weer buiten stond. Begrijp me goed, ik heb niets tegen rokers, heb er twee thuis zitten. Zo blauw als die kantine echter werd gezet was echt buiten alle proporties. Ik kom misschien zeikerig over maar als ik vantevoren kan inschatten dat iets dergelijks zich weer in een gesloten ruimte zal voordien zal ik niet meer van de partij zijn. Hoe aardig de mensen ook zijn, als ik (en dat was echt waar) kotsmisselijk van de rook word is de lol er af.

Zijn er dingen/activiteiten die FEW volgens jou zou moeten doen maar nog niet doet? En wat doen FEW wel wat niet moet?

Ik denk dat de activiteiten en met name de uitstapjes bijzonder goed verzorgd en uitgebreid zijn.
Wat ik denk ik niet moet is dat enkelen de kar van het forum, met name in financieel opzicht, trekken. Dat is erg jammer en het lijkt mij dat het mogelijk moet zijn dat er op een of andere manier een sponsor zou moeten zijn te vinden. Ik denk dan bijvoorbeeld aan een museum oid.

Welke inhoud mis je? Welke inhoud kan je gestolen worden?

Ik lees het forum niet dermate intensief dat ik daar een eerlijk antwoord op kan geven.

Zijn er dingen die verbeterd kunnen worden?

Idem

Hoe zie je eigen rol bij het forum en zijn er nog dingen die je Bijv. op het gebied van Wiki, voor het forum betekenen?

Mijn eigen rol is minimaal. Ik zie mezelf meer als een lurker dan als een schrijver.

Wat is het beste topic dat je zelf hebt geopend?

Ik denk dat ik een of meerdere keren een aardig boekverslagje heb geplaatst over een boek wat in het geheel niet bekend was: Achter de Heuvel.

Wat is jouw favoriete topic in het algemeen?

Topics over fotografie

Met welke FEW-er zou je een dag op pad willen?

Adriaan, maar dan wel de lucht in en aan een parachute naar beneden.

Hoe moet volgens jou het forum er over vijf jaar uit zien?

Het moet nog bestaan

Buiten FEW:

Wat is de laatste cd/DVD of boek die je hebt gekocht?

De hele serie Rome op DVD (12 afleveringen in een box)

Wat was je allertofste vakantie?

2003. Was de allerlaatste vakantie met het hele gezin. Emiel, zijn broer, moeder en ik waren met de auto vooruitgegaan naar Zuid Frankrijk. Een paar dagen later kwam mijn dochter met haar vriend per vliegtuig. Ik heb nooit eerder een vakantie in zo’n goede harmonie en gezelligheid gehad als die vakantie. Alles klopte gewoon: de sfeer, de temperatuur, de omgeving etc. Ik heb veel foto’s gemaakt en er later een DVD van gemaakt. Zelfs de muziek erbij maakt het helemaal compleet.

Wat doe jij aan een beter milieu?

Ik ga met de fiets naar het werk, heeft echter ook te maken met mijn financieel milieu

Wat is je grootste ondeugd?

Eerlijkheid. Klinkt tegenstrijdig maar daardoor zeg je soms teveel wat je in een lastig parket kan brengen. Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet zou meer mijn credo moeten zijn.

Wat is de beste plek om te wonen?

De plek waar je voelt dat je gewaardeerd wordt om wat je bent en niet om wat je zou moeten zijn, waar je thuis bent

Tenslotte: wat wil je de wereld nog vertellen? Dit is je kans.

Als je gezond bent heb je duizend wensen.
Als je ziek bent heb je er slechts 1.

Otto von Bismarck, 1869

Laatst aangepast door Lingekopf op 03 Jun 2008 20:46, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
jurggie

BerichtGeplaatst: 27 Apr 2008 14:38    Onderwerp: Reageer met quote

Als ik het goed begrijp ben jij dus de vader van emiel hier ook op het forum?
Naar boven
mrs Stan

BerichtGeplaatst: 27 Apr 2008 16:45    Onderwerp: Reageer met quote

Leuk interview Gijs! Leren we jou zo ook beter kennen! Smile

Greetz, Margreet Cool
Yvonne
Admin

BerichtGeplaatst: 27 Apr 2008 16:49    Onderwerp: Reageer met quote

Mooi, eerlijk en betrokken interview geworden Gijs, punten die je aanhaalt nemen we zeker mee.

https://twitter.com/ForumWO1
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Lingekopf
Bismarck

BerichtGeplaatst: 27 Apr 2008 16:58    Onderwerp: Reageer met quote

Het was me een genoegen dit interview te maken. Stoere motor trouwens, al lopen ze vreselijk lelijk. Je moet in de buurt van Ermelo wel voorzichtig rijden Wink Wink

Otto von Bismarck, 1869
Naar boven
gvdbor

BerichtGeplaatst: 27 Apr 2008 20:59    Onderwerp: Reageer met quote

En inmiddels zit ik rome met gratis internet. Ik was nog vergeten te vermelden bij Hobby°s, het maken van stedentrips. eerst Barcelona, Londen, vorig jaar Praag en nu dus Rome.

en niet onbelangrijk detail daarin.
sommige forummers weten het wel en ik maak er ook geen geheim van.
Ik heb een hersentumor gehad een paar jaar geleden. een goeie operatie gehad maar nog steeds de hinder ervan in de vorm van littekenweefstel wat bij spanning nog wel epileptische stoornissen kan geven.

Dat allemaal bij elkaar heeft ervoor gezorgd dat ik NU wil leven en de dingen wil meemaken. Ik heb me iets te duidelijk gerealiseerd hoe betrekkelijk het leven is.

Afijn, we zitten in een prachtig groot appartement en gaan deze week de stad onveilig maken.

groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Emiel

BerichtGeplaatst: 27 Apr 2008 21:03    Onderwerp: Reageer met quote

Pap, het huis hier staat in brand, wat moet ik doen?

Grapje Evil
Naar boven
Tandorini

BerichtGeplaatst: 27 Apr 2008 21:22    Onderwerp: Reageer met quote

Mooi interview.

Mooie snorfiets....Hier staat er een Honda Goldwing. Wink

Zeker in Rome de Palatijn heuvel niet vergeten,vandaar heb je een mooi zicht op de stad. Wink

Veel plezier ginder.
http://nl.escertico.wikia.com/wiki/Militaria_Wiki
Naar boven
Paddy

BerichtGeplaatst: 27 Apr 2008 21:52    Onderwerp: Reageer met quote

gvdbor @ 27 Apr 2008 21:59 schreef:

Dat allemaal bij elkaar heeft ervoor gezorgd dat ik NU wil leven en de dingen wil meemaken. Ik heb me iets te duidelijk gerealiseerd hoe betrekkelijk het leven is.

Leef vandaag gvdbor morgen is het misschien niet meer nodig.

Blij je beter te leren kennen Smile

There is a very fine line between "hobby" and "mental illness".
"We're doomed, I tell ye!"
Naar boven
iuvenis ferox

BerichtGeplaatst: 27 Apr 2008 21:58    Onderwerp: Reageer met quote

Leuk interview, ook tof dat u sommige dingen eerlijk durft te zeggen... Smile
Reiné

BerichtGeplaatst: 28 Apr 2008 6:59    Onderwerp: Reageer met quote

Leuke kennismaking zo.............. en gefeliciteerd met de 1e L-kopf. Cool
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
hermie

BerichtGeplaatst: 28 Apr 2008 8:44    Onderwerp: Reageer met quote

Interssant Gijs. Goede items.
Naar boven
Matthijs

BerichtGeplaatst: 28 Apr 2008 9:58    Onderwerp: Reageer met quote

Leuk interview!!

Mooie binnenkomer, na een aantal dagen offline wegens computercrash.... Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM Naam
vlim

BerichtGeplaatst: 28 Apr 2008 19:48    Onderwerp: Reageer met quote

Het roken is vanaf 1 juli in de kantine verboden, dus dat stukje is in elk geval ook al opgelost Smile
Naar boven
Pegoud
Moderator

BerichtGeplaatst: 01 Mei 2008 18:28    Onderwerp: Reageer met quote

Leuk stuk, Gijs. Recht uit het hart. En geniet ervan in Rome, het is er prachtig! Ik was gisteren in een leuk cafeetje hier in de buurt en daar hadden ze een erg charmante oplossing voor het roken gevonden: een afsluitbare achterkamer, een aparte rookkamer dus. Deur kan dicht, raam open, iedereen happy.

Gr P
genie79libanon

BerichtGeplaatst: 01 Mei 2008 20:48    Onderwerp: Reageer met quote

erg leuk inter vieuw leuke foto, beetje jongens droom Cool
en je moto nu leven is buitengewoon wijs gewoon lekker genieten is helemaal niks mis mee, lekkere plaatselijke maaltijden , de lokale wijn soorten ,de lokale geschiedenis bekijken als de vrouw even niet kijkt de lokale schone Evil Evil (geintje) *kijkt even achterom*
geniet ervan , er is geen mens die opzijn sterfbed zegt had ik maar meer gewerkt maar denkt aan de leuke dingen die hij wilde doen maar voorzich uit schoof , ik ben na bedrijfs ongeval (bijna levend verbrand)en mijn unifiltijd de zaken ook gaan relativeren liever met een gelukkig dochtertje in de speeltuin dan proberen een baas gelukkig te maken(het geen toch niet lukt)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Richard

BerichtGeplaatst: 01 Mei 2008 21:00    Onderwerp: Reageer met quote

Geniet ervan Gijs! Het is je gegund. Gek eigenlijk dat een stapje terug doen, het leven intenser kan maken.
Naar boven
gvdbor

BerichtGeplaatst: 01 Mei 2008 21:15    Onderwerp: Reageer met quote

bedankt voor jullie leuke reacties. Ik was wel even bang om voor zeikerd versleten te worden (zie ook mijn ondeugd om overal eerlijk antwoord op te geven) Gelukkig werd het alleen maar op prijs gesteld.

Inmiddels is mijn laatste avond Rome aangebroken.
Vanavond nog een dik uur bij de Trevi fontein rondgehangen en daar in het duister nog wat foto's gemaakt.

Ik beloof jullie binnenkort een reisverslag.
Naar boven
Richard

BerichtGeplaatst: 01 Mei 2008 21:35    Onderwerp: Reageer met quote

gvdbor @ 01 Mei 2008 22:15 schreef:
Vanavond nog een dik uur bij de Trevi fontein rondgehangen en daar in het duister nog wat foto's gemaakt.

Daar kom je vanzelf terug. Mits je er natuurlijk muntjes, over je rechterschouder, in hebt gegooid...
Naar boven
Henk-Willem

BerichtGeplaatst: 09 Mei 2008 13:35    Onderwerp: Reageer met quote

leuk en mooi interview!
BDOS #3009
OMSA M#8014
GMIC #5812

Live easy, PARTY HARD
Naar boven
Emiel

BerichtGeplaatst: 26 Mei 2008 16:16    Onderwerp: Reageer met quote

Aankomend weekend gaan we weer Wink
Quote:
Gijs hou ons ook op de hoogte van je Verdunbezoekjes, ik lees ze graag.
Naar boven
gvdbor

BerichtGeplaatst: 29 Mei 2008 22:15    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb een hersentumor gehad een paar jaar geleden. een goeie operatie gehad maar nog steeds de hinder ervan in de vorm van littekenweefstel wat bij spanning nog wel epileptische stoornissen kan geven.

positieve aanvulling hierop;

Omdat ik bepaalde diensten niet meer kon doen (noodhulp, een essentieel onderdeel van mijn functie) bleef ik op 1 procent ziek staan. Dit is natuurlijk erg vervelend want op die manier kom je op een gegeven moment in de WIA terecht (de vroegere WAO).
Ik ben afgelopen week gebeld dat de districtsleiding een nieuwe functie voor me heeft gevonden, namelijk districtsrechercheur. Op die manier ben ik weer voor 100 procent in dienst en een nieuwe job lijkt me ook wel een uitdaging.
Naar boven
Lingekopf
Bismarck

BerichtGeplaatst: 29 Mei 2008 22:25    Onderwerp: Reageer met quote

Goed nieuws, gefeliciteerd! Wink

Otto von Bismarck, 1869
Naar boven
genie79libanon

BerichtGeplaatst: 29 Mei 2008 22:34    Onderwerp: Reageer met quote

is buiten gewoon nieuws
is erg fijn voor je
al is het maar voor de koffie Cool
uh kojak was toch ook een Yvonne blik
Naar boven
Richard

BerichtGeplaatst: 29 Mei 2008 22:54    Onderwerp: Reageer met quote

Goed nieuws Gijs! Wat houdt districtsrechercheur precies in? Het klinkt als een promotie...
Naar boven
Lingekopf
Bismarck

BerichtGeplaatst: 29 Mei 2008 23:12    Onderwerp: Reageer met quote

Klinkt als een soort super-Baantjer Cool Cool

Otto von Bismarck, 1869
Naar boven
Emiel

BerichtGeplaatst: 30 Mei 2008 7:26    Onderwerp: Reageer met quote

Richard @ 29 Mei 2008 23:54 schreef:
Goed nieuws Gijs! Wat houdt districtsrechercheur precies in? Het klinkt als een promotie...

Het is geen promotie qua salarisschaal. Ik ben schaal 7 en blijf dat.

Wat het precies inhoudt:

Je hebt teamrechercheur (meestal twee per locatie) die zich bezighouden met plaatselijke aangelegenheden. Op het moment dat het plaatsoverschrijdend of grootschalig wordt gaat districtsrecherche zich ermee bezighouden. Denk dan bijvoorbeeld aan veel verdachten of telefoontaps en dergelijke, of contacten met andere districtelijke recherches.
Vaak wordt rechercheur door de burgerij inderdaad gezien als een promotie maar feitelijk is dat niet zo. Ik blijf gewoon hoofdagent.

Het is voor mij wel leuk om iets anders te gaan. 27 jaar aanrijdingen, winkeldiefstallen, problemen, overlast van hangjeugd en dat soort zaken heb ik eigenlijk wel een beetje gehad.

Gijs, per ongeluk geschreven terwijl Emiel me hierop wees waarna ik reageerde.
Naar boven
KHUKRI

BerichtGeplaatst: 30 Mei 2008 8:50    Onderwerp: Reageer met quote

Mooi interview !
Succes in je nieuwe job !
Khukri
Naar boven
Yvonne
Admin

BerichtGeplaatst: 30 Mei 2008 8:52    Onderwerp: Reageer met quote

Mooi nieuws Gijs, proficiat!

https://twitter.com/ForumWO1
Naar boven
hermie

BerichtGeplaatst: 30 Mei 2008 9:24    Onderwerp: Reageer met quote

Geweldig Gijs. Is het toch allemaal goed gekomen! Van harte!
Naar boven
Reiné

BerichtGeplaatst: 30 Mei 2008 9:28    Onderwerp: Reageer met quote

Hé gaaf: van harte! Cool
Adriaan van Kammen

BerichtGeplaatst: 30 Mei 2008 16:11    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Gijs!
Gefeliciteerd met je nieuwe functie. Ook al is het 'financieel' zeker geen promotie (politie verdient nu éénmaal slecht), het leest wel zo.
Je hebt er zin in lijkt me en dat is het belangrijkste. Veel succes toegewenst. Smile

Old soldiers never die
Naar boven
gvdbor

BerichtGeplaatst: 03 Jun 2008 20:10    Onderwerp: Reageer met quote

petain @ 26 Mei 2008 15:38 schreef:
[
Gijs hou ons ook op de hoogte van je Verdunbezoekjes, ik lees ze graag.

Inmiddels staat op mijn site weer een stukje over ons laatste verdunbezoekje.

Ik was daar met Emiel en een vriend met zijn zoon.

Lees het aub met een flinke korrel zout. De band die ik met die vriend heb is doorspekt van cynisme en in dat kader moet je het dus ook lezen.

Niet onaardig is de kleine fotoreportage over het gebroken vliegtuit op Zaventem, Een (1) link daarboven.
Naar boven
Matthijs

BerichtGeplaatst: 03 Jun 2008 20:26    Onderwerp: Reageer met quote

@gvdbor,

Zou je het adres van je site aub willen geven?? Ik heb pas je reisverslag naar Italië gelezen, maar heb geen idee meer hoe je site heet... Very Happy

Dank je!
Naar boven
gvdbor

BerichtGeplaatst: 03 Jun 2008 21:10    Onderwerp: Reageer met quote

Matthijs @ 03 Jun 2008 21:26 schreef:
@gvdbor,

Zou je het adres van je site aub willen geven?? Ik heb pas je reisverslag naar Italië gelezen, maar heb geen idee meer hoe je site heet... Very Happy

Dank je!

www.gijsvandenbor.nl
Naar boven
genie79libanon

BerichtGeplaatst: 04 Jun 2008 0:03    Onderwerp: Reageer met quote

bij veel leden dit prachtige forum zit onder in de berichten een icoontje met www dat is in veel gevallen hun pers web site
er zitten heel leuke bij
Naar boven
Matthijs

BerichtGeplaatst: 04 Jun 2008 6:04    Onderwerp: Reageer met quote

genie79libanon @ 04 Jun 2008 1:03 schreef:
bij veel leden dit prachtige forum zit onder in de berichten een icoontje met www dat is in veel gevallen hun pers web site
er zitten heel leuke bij

Helemaal niet aan gedacht, dat is waar ook!
Naar boven
Emiel

BerichtGeplaatst: 14 Nov 2009 15:54    Onderwerp: Reageer met quote

Vandaag een artikel over gvdbor in de 'Blauwdruk' een blad voor Regiopolitie N.O. Gelderland

Bron: Blauwdruk, 14 november 2009
Naar boven
Emiel

BerichtGeplaatst: 29 Nov 2015 22:13    Onderwerp: Reageer met quote

En inmiddels zit ik rome met gratis internet. Ik was nog vergeten te vermelden bij Hobby°s, het maken van stedentrips. eerst Barcelona, Londen, vorig jaar Praag en nu dus Rome.

Afijn, we zitten in een prachtig groot appartement en gaan deze week de stad onveilig maken.

groetjes

Beste mensen, met name oud-leden..

Nu ik toevallig op dit topic stuitte realiseerde ik me het volgende:

Enkelen van jullie uit de begintijd van het forum kennen Gijs nog wel. Ik besef me nu dat ik dit eigenlijk nooit gemeld heb op het forum. Mede doordat hij zelf ook niet echt actief meer was en ik zelf ook minder. Toch heb ik ook vragen bij oud-leden die plots ''verdwenen'' zijn.. vandaar dit bericht ook.

Gijs heeft vanaf 2012 weer last gehad van hersenbloedingen en hersentumoren. Het ging 2 jaar op en neer.. ziekenhuis in, ziekenhuis uit... revalidatiecentra en thuiszorg.. We hadden er lang en veel mee te maken. Toch heeft hij echt, maar dan ook echt, gevochten tot het einde. Dit heeft hij tot 3 december 2013 kunnen volhouden..

Ook heb ik mijn familie dit interview laten lezen die hier nog niet bekend mee waren en we zijn dankbaar dat dit er ook nog op staat.

Ook heb ik zelf een kleine vorm van epilepsie opgelopen wat eerst ook zorgen gaf, maar gelukkig heeft dat niet met de oorzaken van Gijs te maken...
Naar boven
Lingekopf
Bismarck

BerichtGeplaatst: 29 Nov 2015 22:28    Onderwerp: Reageer met quote

R.I.P Gijs! Natuurlijk wisten we dat niet. Bedankt Emiel voor het bericht! poppy poppy Smile

Otto von Bismarck, 1869
Naar boven
Karijn

BerichtGeplaatst: 30 Nov 2015 18:55    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Emiel,

Het spijt me om te lezen dat je vader is overleden. Wat een gemis!
Schoot me nog iets te binnen. Ik heb ooit eens een boek van je gekocht (Verbond met de dood van John Harris), hierin staat een stempel met naam etc. van je vader.
Maar het is leuk om het interview nog eens te lezen.
Sterkte met je gezondheid!

groeten Karijn
Naar boven
Finnbar
Moderator

BerichtGeplaatst: 30 Nov 2015 20:05    Onderwerp: Reageer met quote

Wat een droevige historie, Emiel.. En nog zo jong Crying or Very sad
Alsnog mijn deelneming, kerel.
poppy poppy poppy
Naar boven
Percy Toplis

BerichtGeplaatst: 01 Dec 2015 11:51    Onderwerp: Reageer met quote

Emiel, goedemorgen.

Van harte gecondoleerd met het wegvallen van je vader. Ik ben geschokt, man.

Sterkte!

"Omdat ik alles beter weet is het mijn plicht om betweters te minachten."
Marcel Wauters, Vlaams schrijver en kunstenaar 1921-2005
Naar boven
Emiel

BerichtGeplaatst: 01 Dec 2015 22:15    Onderwerp: Reageer met quote

Ieder bedankt Smile
Naar boven
Binkske007
Moderator

BerichtGeplaatst: 02 Dec 2015 14:26    Onderwerp: Reageer met quote

Mijn deelneming. poppy
Magneet

BerichtGeplaatst: 02 Dec 2015 20:22    Onderwerp: Reageer met quote

Heftig nieuws, twee jaar te laat maar niet minder gemeend gecondoleerd!
Naar boven
jurgen

BerichtGeplaatst: 04 Dec 2015 10:32    Onderwerp: Reageer met quote

Mijn deelneming. poppy poppy

gr

jurgen
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> FEW user interview Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: