Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index Forum Eerste Wereldoorlog
Hťt WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   WikiWiki   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privť berichten te bekijkenLog in om je privť berichten te bekijken   InloggenInloggen   Actieve TopicsActieve Topics 

Begraafplaats Guemps - Frankrijk

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Monumenten en begraafplaatsen Actieve Topics
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
wdewitte

BerichtGeplaatst: 01 Dec 2014 20:35    Onderwerp: Begraafplaats Guemps - Frankrijk Reageer met quote

Beste mensen,

Onlangs was ik op de gemeentelijke begraafplaats te Guemps ( Picardie - Nord-Pas-De-Calais ) en heb daar de grafzerken van de Belgische gesneuvelden allemaal gefotografeerd.

De namen van de gesneuvelden die daar begraven liggen zijn te vinden op mijn website onder de volgende link :

http://www.willy-de-witte.be/1504231.htm

Mocht er onder U iemand een foto willen van een bepaalde grafzerk mag U dat gerust laten weten, ik stuur hem door. De foto's zijn wel tussen 2 en 3 MB.

Vriendelijke groeten,

Willy De Witte

mail : willy@willy-de-witte.be
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht
Johnny56

BerichtGeplaatst: 02 Jan 2015 21:19    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo, heb je ook datum van overlijden??
Groeten
Johnny
Naar boven
wdewitte

BerichtGeplaatst: 03 Jan 2015 9:21    Onderwerp: Reageer met quote

Goede morgen,

Ik bezit inderdaad een lijst ( zelf gemaakt document ) in PDF. met bijkomende volgende gegevens: graad, legereenheid, overlijdensdatum.

Gewoon ( dat geld voor iedereen ) een mailtje aan mijn mailadres en ik stuur ze per kerende naar U toe.

willy.de.witte(@)telenet.be

Vriendelijke groeten en de beste wensen voor 2015

Willy
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Monumenten en begraafplaatsen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: