Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index Forum Eerste Wereldoorlog
Hét WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   WikiWiki   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen   Actieve TopicsActieve Topics 

TARDI en de GROTE OORLOG, in de BOZAR

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Musea en tips Actieve Topics
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Soldat Binet

BerichtGeplaatst: 12 Nov 2014 11:11    Onderwerp: TARDI en de GROTE OORLOG, in de BOZAR Reageer met quote

Is al van 5 september bezig blijkbaar, maar nog een kleine maand de tijd om in het Paleis voor Schone Kunsten in Brussel de rondreizende expo van Tardi en de Grote Oorlog te bezichtigen!

Ligt knal naast het Centraal Station, en duur is het ook al niet. Ik ga in ieder geval volgende week.

http://www.bozar.be/activity.php?id=13870&lng=nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Soldat Binet

BerichtGeplaatst: 19 Nov 2014 19:38    Onderwerp: Reageer met quote

Vandaag ben ik geweest, ben best tevree.

Het is redelijk bescheiden, je ziet er alle originelen van "De Grote Slachting" hangen, hij tekent het eerst in zwart-wit om ze daarna te kopiëren in in te kleuren, een flink werk.

Verder nog wat losse tekeningen en schilderijen die hij maakte en enkele originelen van "Loopgravenoorlog".

Verwacht geen gigantische tentoonstelling waar je een dag mee zoet bent, maar het is voor een Tardi-liefhebber zeer zeker de moeite!

Grt
Binet
Naar boven
Eric '14-'18

BerichtGeplaatst: 25 Nov 2014 15:24    Onderwerp: Reageer met quote

Ik lees dat het rondreizende tentoonstelling is, wat zijn de verdere locaties? Doet het ook Nederland aan?
Soldat Binet

BerichtGeplaatst: 25 Nov 2014 16:55    Onderwerp: Reageer met quote

Eric, een goede vraag.

Zo goed dat ik er nergens een antwoord op vind..

De organisatie is van het Angoulème Stripfestival uit Frankrijk dacht ik, maar ook daar zie ik zo op het eerste zicht niets terug.
Ik zoek op 't gemak wat voort!
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Musea en tips Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: