Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index Forum Eerste Wereldoorlog
Hťt WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   WikiWiki   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privť berichten te bekijkenLog in om je privť berichten te bekijken   InloggenInloggen   Actieve TopicsActieve Topics 

Fotogrootte op ImageShack

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Algemene feedback Actieve Topics
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Lingekopf
Bismarck

BerichtGeplaatst: 08 Jun 2014 21:40    Onderwerp: Fotogrootte op ImageShack Reageer met quote

Users die foto's of een avatar plaatsen via Imageshack kunnen voor (soms onaangename) verrassingen komen te staan.
Imageshack hanteert een manier om plaatjes verkleind op een forum oid te plaatsen. In de afgelopen tijd is die formule een paar maal aangepast zonder de gebruiker te waarschuwen. Mad
Het gevolg kan zijn dat al geplaatste plaatjes plotseling veel groter of kleiner kunnen worden weergegeven. Ik heb dat zelf ook al een aantal malen bij de hand gehad. Houd er dus rekening mee dat plaatjes onverwacht een andere grootte kunnen krijgen dan bedoeld! Smile

Otto von Bismarck, 1869
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht
Mirjam
Moderator

BerichtGeplaatst: 09 Jun 2014 11:20    Onderwerp: Reageer met quote

Moet je dat wel zelf kunnen zien. Mijn avatar was ineens tien keer zo groot, maar bij mij was dat niet zichtbaar, het was dat andere users me er op wezen...

http://hvhwo2.wordpress.com/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Algemene feedback Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: