Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index Forum Eerste Wereldoorlog
Hét WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   WikiWiki   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen   Actieve TopicsActieve Topics 

Sentiero della Pace (Italie)

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Hotels, restaurants, café's Actieve Topics
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Rags

BerichtGeplaatst: 12 Apr 2014 12:43    Onderwerp: Sentiero della Pace (Italie) Reageer met quote

Hallo,

Tijdens de zomermaanden zou ik graag de route in onderwerp afwandelen. Afstand is +/-450 Km en moet dus doenbaar zijn in ongeveer 1 ŕ 1,5 maand.
Heeft iemand van de forumleden deze route reeds bewandeld. Wat zijn de eventuele (goede of slechte) ervaringen, zijn er overnachtingsmogelijkheden langs de route of dien ik een tentje mee te zeulen (zou een serieuze meerbelasting zijn aangezien ik al fotomateriaal meesleur)? Ik heb reeds de website van "Trentino" gecontacteerd maar heb tot nu toe geen antwoord ontvangen (zullen er een verlengd paasverlof hebben zeker). Met dank voor eventuele antwoorden,

Johny (alias Rags)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Tandorini

BerichtGeplaatst: 12 Apr 2014 16:59    Onderwerp: Reageer met quote

De afstand is 520 km.

Contact opnemen met Servizio Conservazione della Natura e valorizzazione ambientale kan je helpen, zij hebben er een project gestart om de accommodatie te verbeteren, nieuwe borden geplaatst, een nieuwe wandelkaart en boek uitgegeven.
http://www.naturambiente.provincia.tn.it/
http://nl.escertico.wikia.com/wiki/Militaria_Wiki
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Rags

BerichtGeplaatst: 13 Apr 2014 18:43    Onderwerp: Reageer met quote

Bedankt Tandorini
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Hotels, restaurants, café's Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: