|
Forum Eerste Wereldoorlog Hét WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen
|
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
René VA

|
Geplaatst: 29 Okt 2008 20:21 Onderwerp: Een bezoek aan Galipolli |
|
|
Hello,
ik plan (samen met mijn echtgenote) in de eerste helft van juni 2009 een trip naar Galipolli om uiteraard alle sites ivm WW1 daar te bezoeken. Logies in Galipolli Houses in Kocadere zou mogelijk zijn. Heb reeds contact genomen. Vertrek in Brussel 28 of 29 mei, terug op 11 of 12 juni. Moest er iemand goesting (zin) hebben om mee te gaan, graag. Kwestie van een aantal kosten (huur jeep bijvoorbeeld) te delen en niet alleen rond te moeten toeren. Mijn wederhelft zit het nl niet zitten om alle dagen mee op tjool te gaan.
Graag een seintje.
Groeten,
René VA.
[/code] |
|
Naar boven |
|
 |
Yvonne Admin

|
Geplaatst: 27 Mrt 2009 6:35 Onderwerp: |
|
|
Helemaal niemand interesse?  _________________ Met hart en ziel
De enige echte
https://twitter.com/ForumWO1 |
|
Naar boven |
|
 |
René VA

|
Geplaatst: 27 Mrt 2009 20:16 Onderwerp: |
|
|
Geen enkele reactie. Maar geen probleem, we gaan toch. Vliegtuig al geboekt, auto al gehuurd en kamer gereserveerd in The Gallipoli Houses, dat trouwens door Eric Goossens, een Belg wordt uitgebaat.
Ik zie er al naar uit.
En als jullie het graag hebben, stuur ik achteraf wel een verslagje met wat foto's door om op het forum te zetten.
Groetjes,
René |
|
Naar boven |
|
 |
|
|