Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index Forum Eerste Wereldoorlog
Hťt WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   WikiWiki   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privť berichten te bekijkenLog in om je privť berichten te bekijken   InloggenInloggen   Actieve TopicsActieve Topics 

Voorlopig nieuwe Wiki-sysop

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Wikimania Actieve Topics
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Lingekopf
Bismarck

BerichtGeplaatst: 17 Jan 2009 23:19    Onderwerp: Voorlopig nieuwe Wiki-sysop Reageer met quote

Sinds twee dagen neem ik, op verzoek van crew en admins, de functie waar van sysop bij het WIKI-deel van FEW.
Ik weet nog niet hoe lang ik het zal blijven doen, maar ik ben vast begonnen me in te lezen en te kijken hoe de WIKI in elkaar zit. En dat is me niet meegevallen. Ondanks alle vriendelijke woorden in de help-onderwerpen blijft het schrijven van artikelen in de Wiki een lastige zaak. Daarom ben ik blij dat naast mij niet alleen de trouwe musketiers Sniper Snoop en Vetje meehelpen, maar ook een deel van de andere mods. Samen gaan we ervoor proberen te zorgen dat de Wiki van FEW een complete encyclopedie en naslagwerk wordt op het gebied van de Eerste Wereldoorlog.

Maar er rest me nog iets: We kunnen het niet zonder u, user! Alle mods en musketiers kunnen niet samen de Wiki vol schrijven, daar hebben we echt uw hulp bij nodig! Aarzel niet zaken in te sturen, aan te vullen en/of te verbeteren, en aarzel vooral niet ons te hulp te roepen als u er niet uit komt!

met vriendelijke groet, namens het WIKI-team,

Lingekopf

Otto von Bismarck, 1869
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Wikimania Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: