Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index Forum Eerste Wereldoorlog
Hét WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   WikiWiki   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen   Actieve TopicsActieve Topics 

Grote waardering!

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Algemene feedback Actieve Topics
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Pierre Grande Guerre

BerichtGeplaatst: 18 Mei 2005 12:31    Onderwerp: Grote waardering! Reageer met quote

Beste managers,
Ik ben pas 2 dagen lid, en ik plaats dit bericht wellicht op de verkeerde plaats.
Sinds mijn komst in dit forum heb ik de afgelopen 2 dagen ademloos rondgeklikt. Ik ben af en toe door mijn gretigheid verdwaald, maar ik ben tegelijkertijd prettig verrast door de spontaniteit van de berichten en de zee aan kennis die hier nog van de deelnemers te vergaren is.
Bovendien waardeer ik de inspanning van de managers om dit forum zo enthousiast te houden.

Mocht dit bericht verkeerd staan, verplaats of verwijder het dan maar.
De complimenten zijn dan in elk geval aangekomen, en daar gaat het mij om.
Veel succes met dit forum!
Pierre GG
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
Richard

BerichtGeplaatst: 18 Mei 2005 12:32    Onderwerp: Reageer met quote

Dit soort berichten staan nergens verkeerd Pierre!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Yvonne
Admin

BerichtGeplaatst: 18 Mei 2005 13:05    Onderwerp: Reageer met quote

Leuk om te horen Pierre, doet ons goed dit!

https://twitter.com/ForumWO1
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Richard

BerichtGeplaatst: 18 Mei 2005 13:08    Onderwerp: Reageer met quote

Heb je je niet teveel gestoord aan het gekeuvel over Fred M. uit D.?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Pierre Grande Guerre

BerichtGeplaatst: 18 Mei 2005 15:30    Onderwerp: Re: gekeuvel. Reageer met quote

Welnee,
Daar ben ik echt te oud voor om me daar aan te storen.
Ik vond het wel grappig om te lezen, dat wel.
En ach, ik zou zo zeggen: maak je niet druk. de kwaliteit van dit forum spreekt voor zich.
met vriendelijke groet,
Pierre GG
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
EvonTraunitz

BerichtGeplaatst: 02 Jun 2005 18:26    Onderwerp: Reageer met quote

Hier ben ik volledig mee accoord! Richard Tom en Yvonne zetten hier een enorm uniek produkt neer. En dat tegen alle verdrukking in van mensen die het zoveel beter zeggen te weten, en dat met de nodige sneren en vuilspuierij dapper etaleren. Dit forum is bijvoorbeeld veel en veel interessanter dan de cursus plagiaat die dhr Fred Hachee zo pedant rondstuurt. Woorden van anderen, woorden over anderen, ideeen en concepten van anderen, gedrukt op materielen en met middelen van anderen. Het enige wat echt van hem zelf is, is de naam die hij er onder zet.

Vooral voor jou, Yvonne, heb ik echt een enorm respect. Jij doet voor niemand onder, je hoeft voor niemand te buigen, echt helemaal voor niemand. Je dient met respect behandeld te worden. Dat mag je eisen, als vrouw moet je dat bijna wel eisen. Want het is in de ogen van sommigen de natuurlijk rol van het vrouwelijke om maar klaar te staan en vernederd te mogen worden. Een rol die veiligheid en geborgenheid kan bieden, maar die toch echt een prijs heeft. Ik denk dat de aversie die dit forum bij enkelen oproept, precies daarin gelegen is. Het forum is voor hun te vrouwelijk. Te emotioneel, te gemoedelijk, te weinig strak, zakelijk en hanig.
De oude mannelijkheid probeert met brutaliteit en overheersing nog iets van zichzelf te redden. Helaas voor hun bewijst dit forum dat ze hun krachten niet meer kunnen afmeten naar de mate waarin men in staat is de ander te slaan.

Ik zal snel wat meer tijd krijgen, ik wil dan vooral in het Mysterie-gedeelte gaan posten. Om met argumenten uit de fysica en de (para?) psychologie het één en ander te gaan toelichten.
Niet dat ik wil gaan bewijzen dat er geesten rondwaren of iets dergelijks. Maar wel kan ik keihard beargumenteren dat juist in de moderne fysica er aanleidingen voldoende zitten om dit niet zo vreemd te vinden. En ook dat de wetenschap nooit zal kunnen bewijzen dat die verschijnselen niet kunnen bestaan.

En de hardliners die me wel even de les zullen lezen zal ik met open armen en kaken ontvangen!
Yvonne
Admin

BerichtGeplaatst: 02 Jun 2005 18:43    Onderwerp: Reageer met quote

Tsja, wat moet ik hier nu op antwoorden?
Ik weet dat Richard en Tom de expertise in huis hebben die ik niet heb.
Ik ben slechts een spons die alles obserbeert en wil leren, veel.
En ik zal dit forum toch echt geen andere vorm geven dan zoals het nu is, DIT had ik voor ogen, dan is het maar te vrouwelijk,te emotioneel, te gemoedelijk, te weinig strak, zakelijk en hanig.

En ik kijk uit naar je bijdragen in Mystiek, andere kijk op dingen zijn altijd welkom,
ik heb dat subforum er niet voor niets ingezet Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Algemene feedback Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: